Al 10-lea Simpozion Român-German de Genetică Medicală 2019

Al 10-lea Simpozion Român-German de Genetică Medicală ”Genetica Medicală, azi”
Oradea, 7 Aprilie 2019 – 9 Aprilie 2019

ACADEMIA  DE  ŞTIINŢE  MEDICALE  DIN  ROMÂNIA (Filiala Cluj-Napoca)
SOCIETATEA ROMÂNĂ DE GENETICĂ MEDICALĂ (Filiala Bihor)
UNIVERSITĂŢILE DIN ORADEA (ROMÂNIA), MAINZ, ESSEN, WURZBURG ŞI FRANKFURT (GERMANIA), BUDAPESTA, (Ungaria)
SPITALUL CLINIC MUNICIPAL „DR. GAVRIL CURTEANU” ORADEA
COLEGIUL MEDICILOR BIHOR

Directori de program:
Prof. dr. Marius Bembea (Oradea); prof. dr. Oliver Bartsch (Germania)

Aceasta este cea de-a 10-a ediție (jubiliară) a Simpozionului român-german de genetică medicală. Prima ediție a fost organizată la Oradea în septembrie 1996, iniţiatorii fiind distinșii profesori C-tin Maximilian (1997) şi Eberhard Passarge. Următoarele ediţii au avut loc în Martie, 2000 (Oradea şi Arad), Septembrie, 2002 (Oradea), Aprilie, 2005 (Băile Felix), Aprilie, 2008 (Băile Felix), Septembrie, 2011 (Galați), Septembrie, 2013 (Oradea), August, 2015 (Oradea), Septembrie, 2017 (Oradea).
Simpozionul are drept obiectiv dezbaterea celor mai recente achiziţii în domeniul geneticii umane (mecanismele moleculare şi celulare ale dezvoltării normale şi patologice) şi a geneticii medicale (cu accent pe actualități în medicina genomică) integrând aspecte practice clinice şi de testare genetică. Lucrările simpozionului sunt susținute de personalități de prestigiu în domeniul geneticii medicale din Germania, Ungaria şi România şi se adresează medicilor specialişti sau rezidenţi de genetică medicală, pediatrie, neonatologie, obstetrică şi altor specialişti interesaţi în studiul patologiei genetice.

Condiţii de participare
Numărul maxim de participanţi admişi este limitat la 40 (principiul „primul venit, primul servit”); aceştia trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:
-    să cunoască bine limba engleză;
-    să lucreze sau să studieze efectiv în domeniul geneticii;
-    să trimită Fişa de înscriere după modelul anexat;
În cazul în care numărul celor înscrişi este mai mare de 40, organizatorii îşi rezervă dreptul de triere pe baza criteriilor de mai sus şi a vârstei, având prioritate medicii tineri şi rezidenţii.

Taxa de participare, este de 500 lei (RON) şi ea asigură: accesul la lucrările şi materialele simpozionului, participarea la cocktailul de deschidere (07.04.2019), două mese de prânz (08.04.2019 și 09.04.2019), dineu oficial (08.04.2019), pauze de cafea, obținerea certificatului de participare. Opţiunile de înscriere vor include obligatoriu: fişa de înscriere (model anexat) precum şi confirmarea de plată a taxei de participare. Plata se va face în contul BCR RO22RNCB0318046386630001, titular cont Bembea Marius. Cele 2 documente (Fişa de înscriere şi copia documentului de plată) se vor trimite prin poştă sau e-mail (scanate) până la data de 15 Martie 2019 la următoarea adresă:
Șef de lucrări dr. Claudia Jurca
Spitalul Clinic Municipal „dr. Gavril Curteanu” Oradea – Compartimentul de Genetică
410469 – ORADEA; str. Corneliu Coposu nr. 12;
e-mail: claudiajurca70@yahoo.com; Tel: 0744671306

Simpozionul se va desfăşura la Oradea, Hotel Continental-Forum (sala de conferințe),  Aleea Ștrandului, nr.1. În același hotel, se pot face rezervări pentru cazarea participanților. Organizatorii sunt preocupaţi de obţinerea unor facilităţi de cazare, în acest hotel, care să asigure cele mai mici costuri. În vederea rezervării camerelor de hotel vă rugăm să vă adresați direct la recepția hotelului (Tel. 0372 121721; email: forum.oradea@continentalhotels.ro) cu precizarea: ”participant la simpozionul de genetică”.
Simpozionul este creditat cu un număr de ore de Educaţie Medicală Continuă, conform Normelor Colegiului Medicilor din România.

Pentru informaţii suplimentare vă rugăm să ne contactaţi la adresa mai sus menţionată sau la una din următoarele adrese:

dr. Kinga Kozma – tel. 0744-708777; email: kozmaki@gmail.com
 dr. Oana Iuhas – tel. 0723-295697; email: oana_mitisor@yahoo.com
dr. Codruța Petcheși – tel. 0742093604; email; petchesi_diana@yahoo.com